هرچه که باید درمورد آواتا بدونید
17
مرداد 1402
0 نظر

هرچه که باید درمورد آواتا بدونید

تصور کنید که در امتداد یک جاده کوهستانی ناهموار قدم می زنید. ناگهان، مستقیماً به هوا برمی‌خیزند، از میان جنگلی انبوه پر از درختان زیپ می‌زنید و سپس از صخره‌ای عمودی شیرجه می‌زنید. اگر جالب به نظر می رسد، ممکن است عاشق DJI Avata جدید شوید.

گردش های گاه به گاه

تور اتاق

فعالیت ورزشی

عکس های سفر

کنترلر حرکت DJI به شما امکان می دهد بر اساس حرکات طبیعی دست خود، آواتا را مانور دهید. ماشه و پیچ را به سمت جلو فشار دهید یا یک گوشه را با چرخاندن مچ دست خود بچرخانید.

محافظ ملخ تعبیه شده به این معنی است که اگر آواتا با جسمی تماس پیدا کند، می تواند به عقب برگردد، در هوا بماند و به پرواز ادامه دهد. علاوه بر این، آواتا دارای دید دوچشمی رو به پایین و حسگر مادون قرمز ToF است تا موانع زیر را تشخیص دهد و به شما امکان انجام پرواز در ارتفاع کم یا داخل خانه را می دهد.

با سیستم دوربین با کیفیت بالا، مستقیماً از Avata نتایج باورنکردنی را ثبت کنید. با سنسور CMOS 1/1.7 اینچی خود، از ضبط با زاویه فوق عریض 4K با دیافراگم f/2.8 پشتیبانی می کند.

با RockSteady 2.0 و HorizonSteady، هنگام حرکت و شیرجه، فیلم خود را ثابت نگه دارید. این فناوری‌های شاخص لرزش دوربین را کاهش می‌دهند و ویدیوی Ultra-HD روان را تضمین می‌کنند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد