معرفی ایر 3 اس -AIR 3S
21
مهر 1403
0 نظر

معرفی ایر 3 اس -AIR 3S

DJI Air 3S به زودی در فروشگاه آموت به عنوان یک نسخه پریمیوم از DJI Air 3 عرضه خواهد شد و مهمتر از همه، دوربین های بهتری را ارائه می دهد که توسط دوربین اصلی زاویه باز مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی در فرمت 1 اینچی هدایت می شود.

بر این اساس، پهپاد جدید یک نوع مجهزتر از DJI Air 3 -ایر 3 است که هیچ تغییر عمده‌ای در طراحی ندارد، اما دوربین‌های بهتری دارد.

گفته می شود این پهپاد ایر 3 اس - AIR 3S با وزن 724 گرم دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 با فاصله کانونی معادل 35 میلی متری 24 میلی متر است که به سنسور فرمت 1 اینچی مجهز شده است که می تواند عکس ها را با محدوده دینامیکی 14 f-stop. همانند DJI Air 3 - ایر 3 ، دوربین تله فوتو از سنسور 48 مگاپیکسلی 1/1.3 اینچی و لنز 70 میلی‌متری f/2.8 استفاده می‌کند. طبق گزارش ها، هر دو دوربین می توانند حرکت آهسته 4K را با سرعت 120 فریم در ثانیه به جای 100 فریم در ثانیه ضبط کنند.

گفته می شود DJI در حال افزایش حافظه داخلی از 8 گیگابایت به 42 گیگابایت است، اگرچه هنوز هم می توان ویدیوها را در کارت microSD ذخیره کرد. عمر باتری با یک دقیقه کاهش می یابد و در مجموع به 45 دقیقه می رسد. این پهپاد به لرزشگیر سه محوره و اسکنر LiDAR برای جلوگیری از موانع متکی است. ویژگی‌های محبوبی مانند ActiveTrack 5.0 و Point of Interest 3.0 نیز دوباره به کار گرفته شده‌اند.

به زودی هلیشات ایر 3 اس - AIR 3S در فروشگاه آموت موجود میشود

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد