چگونه با پهپاد از مراسم عروسی عکس بگیریم
6
دی 1402
0 نظر

چگونه با پهپاد از مراسم عروسی عکس بگیریم

12 نکته برای فیلمبرداری عروسی

نکته 1: با عکس های خود ارزش اضافه کنید 

انواع مختلفی از فیلمبرداری عروسی وجود دارد، اما صرف نظر از سبک انتخابی شما، وظیفه شما این است که داستان روز عروسی را روایت کنید، بنابراین هر سکانسی که می سازید باید به نوعی آن داستان را تقویت کند. چه یک شات تثبیت کننده یا یک شات برای زوج در طول فیلمبرداری ، مطمئن شوید که به محصول نهایی اضافه می کند. در دام ایجاد تبلیغات پهپاد نیفتید. شما در حال ساختن یک فیلم عروسی هستید.

نکته 2: عکسبرداری خود را برنامه ریزی کنید

یک فیلمساز عروسی بودن با محدودیت‌های زمانی و فشار زیادی همراه است، بنابراین آماده‌سازی بسیار مهم است. قبل از هر عروسی، Google Maps یا Google Earth را بررسی کنید تا بدانید هنگام رسیدن به مکان دقیقاً چه انتظاری دارید. اگر فقط برای گرفتن عکسی از یک ساختمان به یک دقیقه زمان نیاز دارید یا اگر فرصتی برای 10 دقیقه وقت گذاشتن برای گرفتن عکس های موقعیت مکانی فوق العاده در بیابان وجود دارد، فقط همین گام ساده می تواند یک ایده کلی به شما بدهد.

نکته 3: هوشمند عکسبرداری کنید

با توجه به فشار زمان، به این فکر کنید که واقعاً به چند عکس نیاز دارید. بیش از حد معمول است، اما شما نمی خواهید از طریق هزار و پانصد زاویه از یک ساختمان مرتب کنید، در حالی که در واقعیت، تنها دو مورد از آنها ممکن است به ویرایش برسند. کمی در زمان خود صرفه جویی کنید، از آن زمان در جای دیگری استفاده کنید و هوشمندانه شلیک کنید.

نکته 4: تمرین، تمرین، تمرین

عروسی واقعی جایی برای شروع آزمایش عکس های شما نیست. شما باید یک برنامه عمل داشته باشید. به خصوص اگر قصد دارید عکس‌هایی را با این زوج انجام دهید، چند دقیقه زمان خواهید داشت تا آن عکس‌ها را انجام دهید. نکته بد این است که بسیار استرس زا و دشوار است - خوبی این است که شما می توانید با مهارت ها و اعتماد به نفس خلبانی خود را متمایز کنید. پس بیرون بروید و قبل از کار تمرین کنید و یک برنامه عملی ارائه دهید که مطمئناً منجر به عکس‌های عالی می‌شود.

نکته 5: با در نظر گرفتن ویرایش پرواز کنید

باز هم، بسته به سبک ساخت فیلم عروسی شما، به احتمال زیاد جایی برای نماهای 20 ثانیه ای با پهپاد نخواهید داشت، هرچند وسوسه انگیز است، بنابراین مگر اینکه تکنیک تدوین را در ذهن داشته باشید (مثلاً سرعت بخشیدن به وسط از آن) شما می خواهید آن عکس ها را کوتاه و منگنه نگه دارید تا بتوانید در واقع از آنها استفاده کنید.

نکته 6: همیشه برای لباس در معرض دید قرار بگیرید

این مشکلی است که مخصوصاً مخصوص مراسم عروسی است، بنابراین خوب است که از قبل به خوبی از آن آگاه باشید. لباس ها (تقریباً) همیشه بسیار سفید هستند، به این معنی که هنگام گرفتن عروس در قاب باید همیشه از سطح نوردهی خود آگاه باشید. هیچ چیز بدتر از این نیست که فیلم خود را به مجموعه ویرایش بازگردانید و با آن نکات برجسته در یک لباس سفید در یک روز آفتابی مقابله کنید.

نکته 7: آماده باشید

اگر در حال عکاسی از یک زوج هستید و می خواهید از آنها در حال بالا و پایین رفتن در محوطه املاک فیلم بگیرید، هیچ چیز مضحک تر از دیدن شما در حال کالیبراسیون قطب نما نیست در حالی که زوج و عکاس آنجا ایستاده اند و دارند تماشا می کنند، پس همه چیز را تهیه کنید. از قبل آماده است، بنابراین وقتی زوج آماده هستند، شما آماده هستید.

نکته 8: زمان بندی عکسبرداری

اگر قصد دارید با مشتریان خود عکاسی از طریق پهپاد انجام دهید، اصرار داشته باشید که آنها 5 تا 10 دقیقه در روز را منحصراً برای این کار اختصاص دهند. به خاطر داشته باشید که اگرچه بسیاری از شما 500 فیلمبرداری از یک زوج را فیلمبرداری کرده اید، این احتمالاً اولین فیلمبرداری زوجی است که این زوج درگیر آن شده اند، بنابراین آنها ممکن است متوجه نشوند که شما به آن مقدار کمی زمان اضافی نیاز دارید تا مطمئن شوید که به نتیجه می رسید. آنها انتظار دارند.

نکته 9: برای اطمینان وارد شوید

برای اطمینان از اینکه همه چیز به خوبی در روز عروسی پیش می رود، از قبل به عکاس ایمیل بزنید تا از آنچه بین شما و مشتری توافق شده است مطلع شود. چیزهای ساده ای مانند این می تواند کمک زیادی به عکاسی تا حد امکان بدون درز و لذت بخش کند.

نکته 10: ایمن پرواز کنید

با توجه به اهمیت عروسی برای افراد مربوطه، این آخرین جایی است که می خواهید با هواپیمای بدون سرنشین خود حادثه ای داشته باشید. به عنوان مثال، اگر در حال عکاسی زوجی هستید، هیچ ریسکی نکنید - نیازی نیست در هیچ نقطه ای، پهپاد خود را در فاصله دو فوتی زوجین ببرید. فقط ارزش ریسک کردن را ندارد. آرام باشید، هنوز هم می‌توانید عکس‌های عالی بگیرید، اما همیشه با خیال راحت پرواز کنید.

نکته 11: دارای مجوز و بیمه باشید

تقریباً در همه جای دنیا، برای پرواز تجاری نیاز به مجوز دارید. و در برخی جاها، مانند انگلستان، برای دریافت بیمه مسئولیت عمومی خود به آن مجوز نیاز دارید. اگر در عروسی بدون بیمه مسئولیت عمومی حادثه ای داشتید، بازی تمام شده است. اگر این اتفاق بیفتد، شکستن پهپاد کمترین نگرانی شما خواهد بود. ریسک نکن

نکته 12: از پهپاد مناسب استفاده کنید

همانطور که Inspire ممکن است بهترین تصویر ممکن را به شما ارائه دهد، این پهپاد کاربردی ترین برای محیط عروسی نیست. با توجه به ماهیت پرفشار ساخت فیلم عروسی، عمر باتری باورنکردنی Mavic 3 دارایی بزرگی است. ناگفته نماند قدرتی که پهپاد برای مقابله با شرایط نامساعد جوی دارد. این را با آرامشی که ناشی از اجتناب از موانع همه جانبه است و البته تصویر باورنکردنی از دوربین 4/3 Hasselblad و Mavic 3 برای فیلمسازان عروسی انتخابی عالی است ترکیب کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد