MINI3 PRO آیا برای شما مناسب است؟
17
مرداد 1402
0 نظر

MINI3 PRO آیا برای شما مناسب است؟

DJI Mini 3 Pro جدیدترین و بهترین نسخه از سری DJI Mini است. این طراحی سبک مترادف با سری Mini را حفظ کرده و وزن آن کمتر از 249 گرم است. با این حال، سیستم تصویربرداری، عملکرد پرواز و ویژگی‌های هوشمند آن، همگی شاهد ارتقاءهای جامعی بوده‌اند که آن را برای مبتد

ظاهر و طراحی

نام محصول

DJI Mini 3 Pro

DJI Mini 2

Mavic Air 2

وزن

کمتر از 249 گرم

کمتر از 249 گرم

570 گرم

ابعاد (L×W×H)

تا شده: 145×90×62 میلی متر

تا شده: 138×81×58 میلی متر

تا شده: 180×97×84 میلی متر

سری DJI Mini بر اساس ایده سبک وزن و قابل حمل بودن ساخته شده است. مانند DJI Mini 2، DJI Mini 3 Pro نیز کمتر از 249 گرم وزن دارد. این وزن به دلیل مطابقت با قوانین و مقررات در اکثر کشورها قابل توجه است، بنابراین ثبت نام یا آموزش لازم نیست. اگر اهل مسافرت مکرر هستید، پهپادهای سری Mini می توانند فرآیندها و تشریفات خسته کننده را از شما نجات دهند. اندازه جمع و جور آنها را بسیار قابل حمل و جابجایی آسان در کیف شما می کند. وارد یک ماجراجویی شوید و آماده ثبت لحظات منحصر به فرد باشید.

وقتی صحبت از ظاهر و طراحی به میان می‌آید، DJI Mini 3 Pro و DJI Mini 2 بدون شک با توجه به کاربردی بودن خود دارای برتری هستند. آنها برای هر کسی که حمل و نقل و راحتی را بالاتر از هر چیز دیگری ارزش قائل است ایده آل هستند.

کیفیت تصویر

نام محصول

DJI Mini 3 Pro

DJI Mini 2

Mavic Air 2

اندازه سنسور 

1/1.3 اینچ

1/2.3 اینچ

1/2 اینچ

حداکثر وضوح عکس

48 مگاپیکسل

12 مگاپیکسل

48 مگاپیکسل

حداکثر وضوح تصویر

4K/60 فریم بر ثانیه

4K/30fps

4K/60 فریم بر ثانیه

تیراندازی عمودی

تصویربرداری عمودی واقعی

×

در حالت پانوراما انجام شد

تصویر HDR

×

بزرگنمایی

زوم 4 برابری

زوم 4 برابری

زوم 4 برابری

DJI Mini 3 Pro دارای بزرگترین سنسور در بین این سه سنسور با اندازه 1/1.3 اینچ است. هر چه سنسور بزرگتر باشد، اطلاعات بیشتری را می توان به دست آورد و در نهایت کیفیت تصویر را بالاتر می برد. جزئیات را می توان به وضوح دید، حتی در صفحه نمایش های بزرگ.

هر دو DJI Mini 3 Pro و Mavic Air 2 می‌توانند عکس‌های 48 مگاپیکسلی، ویدیوهای 4K/60fps و تصاویر 4K HDR ضبط کنند. این یک سطح بالاتر از DJI Mini 2 است . و این بیشتر در هنگام عکاسی در شرایط نوری چالش برانگیز آشکار می شود. در روز یا شب، هر دو سیستم دوربین می توانند روشنایی مناسب را مدیریت کرده و فیلمی با جزئیات غنی تولید کنند. بدون نیاز به ویرایش پس از ویرایش، فوراً عکس‌هایی با ارزش به اشتراک بگذارید. DJI Mini 3 Pro و Mavic Air 2 انتخاب های برجسته برای مبتدیانی هستند که می خواهند بدون دردسر فیلم سینمایی بسازند.

dji_mini_3_pro_comparison_HDRv2

عکاسی عمودی واقعی جایی است که DJI Mini 3 Pro نسبت به بقیه برتری دارد. اگرچه Mavic Air 2 از نوعی عکسبرداری عمودی پشتیبانی می کند، اما با Mini 3 Pro متفاوت است. از ویژگی عکاسی عمودی پانوراما Mavic Air 2 فقط برای گرفتن عکس می توان استفاده کرد. این کار را با اتصال چندین تصویر با هم انجام می دهد که شامل برش دیجیتالی است. ساختار گیمبال بازطراحی شده DJI Mini 3 Pro امکان افزایش دامنه چرخش را فراهم می کند. دوربین 90 درجه می چرخد ​​تا سنسور با اندازه کامل بتواند بدون فشرده سازی کیفیت تصویر یا برش عکس بگیرد. 

پس از صادرات یک ویدیو، می توانید آن را مستقیماً در اینستاگرام، تیک تاک یا سایر پلتفرم های ویدیوی کوتاه به اشتراک بگذارید. نیازی به ویرایش نیست زیرا قبلاً برای اندازه ویدیوی عمودی هر پلتفرم بهینه شده است. کل فرآیند بدون زحمت است و منجر به محتوای با کیفیت بالاتر برای رسانه های اجتماعی شما می شود.

از نظر کیفیت تصویر، DJI Mini 3 Pro دارای اندازه سنسور بزرگتر و عکاسی عمودی واقعی است که برنده آشکار این رده است.

عملکرد پرواز

نام محصول

DJI Mini 3 Pro

DJI Mini 2

Mavic Air 2

حداکثر عمر باتری

دو گزینه: 

34 دقیقه

47 دقیقه

31 دقیقه

34 دقیقه

بالاترین کیفیت انتقال تصویر

12 کیلومتر، 1080p

10 کیلومتر، 720p

10 کیلومتر، 1080p

حداکثر مقاومت در برابر سرعت باد

38.5 کیلومتر در ساعت

29-38 کیلومتر در ساعت

29-38 کیلومتر در ساعت

کیفیت تصویر و طراحی عالی هستند، اما بدون عملکرد پرواز هیچ معنایی ندارند. بیایید بررسی کنیم که کدام یک از پهپادهای ما به شما امکان می دهد با آزادی و ایمنی بیشتری پرواز کنید.

از نظر عمر باتری، DJI Mini 3 Pro اولین پهپاد مصرفی DJI است که دو گزینه باتری را ارائه می دهد. کاربران می توانند بین باتری هوشمند پرواز استاندارد، که 34 دقیقه ارائه می دهد، و باتری هوشمند پرواز پلاس [1]، که حداکثر 47 دقیقه را ارائه می دهد، انتخاب کنند. با این 13 دقیقه اضافی، می توانید محیط اطراف خود را بیشتر کاوش کنید، زمان بیشتری را هنگام نوشتن عکس صرف کنید و ویژگی های هوشمند بیشتری را امتحان کنید. هر چه زمان پرواز شما طولانی تر باشد، شانس بیشتری برای گرفتن آن عکس عالی خواهید داشت.

وقتی صحبت از عملکرد انتقال تصویر به میان می‌آید، DJI Mini 3 Pro می‌تواند در دورترین فاصله از سه پهپاد پرواز کند و تصاویر با وضوح بالا را حتی در ۱۲ کیلومتری به‌طور پایدار منتقل کند.

اگرچه DJI Mini 3 Pro و DJI Mini 2 ممکن است کوچکتر و سبک تر باشند، اما مقاومت آنها در سرعت باد کمتر از Mavic Air 2 نیست. آنها می توانند حتی در بادهایی با سرعت 38 کیلومتر در ساعت به طور پایدار پرواز کنند تا بتوانید شاخه ها، برگ ها را ثبت کنید. و حرکت آب در باد

اگر به دنبال سرعت هستید، Mavic Air 2 سریعترین پرواز را دارد. حداکثر سرعت پرواز افقی را دارد که در حالت اسپرت می تواند به 19 متر بر ثانیه برسد. این بالاتر از سرعت 16 متر بر ثانیه Mini 3 Pro و Mini 2 است. به طور کلی، وقتی به عملکرد پرواز نگاه می کنیم، DJI Mini 3 Pro دوباره در صدر قرار می گیرد. طولانی‌ترین زمان پرواز، دامنه انتقال تصویر گسترده‌تر و سطح قابل توجهی از مقاومت در برابر باد را ارائه می‌دهد.

ویژگی های مبتدی دوستانه

نام محصول

DJI Mini 3 Pro

DJI Mini 2

Mavic Air 2

سنجش موانع

سنجش موانع سه جهتی

 (به جلو، عقب و پایین)

APAS 4.0

×

سنجش موانع سه جهتی

 (به جلو، عقب و پایین)

APAS 3.0

استاد شات

×

×

فوکوس خودکار

FocusTrack

×

FocusTrack

QuickShots

تایم لپس

×

برای بسیاری از مبتدیان عکاسی هوایی، تازگی پرواز یک پهپاد اغلب تحت الشعاع اضطراب تصادف و نتایج ضعیف تصویربرداری قرار می گیرد.

dji_mini_3_pro_comparison_obstacle_sensing

DJI Mini 3 Pro و Mavic Air 2 هر دو  از تشخیص موانع سه جهتی برای ایمنی بیشتر پشتیبانی می کنند . با Mini 3 Pro اولین در سری خود است که این کار را انجام می دهد. دارای سنسورهای دید دوگانه رو به جلو، عقب و رو به پایین و سیستم‌های پیشرفته کمک خلبان (APAS 4.0) است، بنابراین می‌توانید با خیال راحت‌تر از همیشه با Mini پرواز کنید. DJI Mini 3 Pro به‌طور خودکار موانع موجود در مسیر پرواز شما را دور می‌زند، تا حد زیادی اضطراب پرواز را تسکین می‌دهد و به شما امکان می‌دهد بیشتر روی عکس تمرکز کنید.

MasterShots یک ویژگی مورد علاقه طرفداران است که تاکنون فقط در پهپادهای بسیار پیشرفته ما یافت می شد. با MasterShots فقط با چند ضربه می توانید ویدیوهای سینمایی ایجاد کنید. پهپاد به طور خودکار مسیر پرواز و حرکات دوربین را تعیین می کند و حتی موسیقی و انتقال را برای شما انجام می دهد. DJI Mini 3 Pro دارای این قابلیت است، به این معنی که در حال حاضر، حتی مبتدیان نیز می توانند شاهکارهایی را در عرض چند دقیقه خلق کنند. و ویژگی های هوشمند به همین جا ختم نمی شود. DJI Mini 3 Pro و Mavic Air 2 همچنین از FocusTrack، QuickShots و Timelapse پشتیبانی می کنند . تنها با چند ضربه در رابط برنامه، می توانید بدون در نظر گرفتن سطح مهارت خود، به هر صحنه ای درام اضافه کنید.

DJI Mini 3 Pro کامل ترین تجربه را برای هر مسافری که برای اولین بار انجام می دهد ارائه می دهد. ایمنی بهبود یافته و ویژگی های بصری آن را برای هر مبتدی ایده آل می کند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد