DJI Mini 2 SE vs DJI Mini SE vs DJI Mini 3
29
شهریور 1402
0 نظر

DJI Mini 2 SE vs DJI Mini SE vs DJI Mini 3

DJI Mini 2 SE، DJI Mini 3 و DJI Mini SE پهپادهای بسیار خوبی برای مبتدیان هستند. آنها در ظاهر شبیه به هم هستند، اما برخی از تفاوت های اساسی وجود دارد که باید قبل از خرید در مورد آنها بدانید.

این راهنما به شما کمک می کند تا خرید دقیق تری داشته باشید

مشخصات

مشخصات فنی DJI Mini 2 SE DJI Mini SE DJI Mini 3
وزن < 249 گرم < 249 گرم < 249 گرم
حداکثر زمان پرواز 31 دقیقه 30 دقیقه 51 دقیقه
سنسور دوربین CMOS 1/2.3 اینچی CMOS 1/2.3 اینچی CMOS 1/1.3 اینچی
عملکرد عکس 12 مگاپیکسل 12 مگاپیکسل 12 مگاپیکسل

عملکرد ویدئو

2.7K/30fps 2.7K/30fps 4K/30fps
انتقال ویدئو DJI O2 وای فای DJI O2
حداکثر برد ویدیویی 10 کیلومتر 4 کیلومتر 10 کیلومتر

DJI Mini 2 SE چه ارتقاءهایی دارد؟

Mini 2 SE با وزن کمتر از 249 گرم تقریباً به اندازه یک سیب وزن دارد و در کف دست شما قرار می گیرد. دوربین CMOS 1/2.3 اینچی مجهز، عکس‌های 12 مگاپیکسلی و حداکثر 2.7 هزار ویدیو را ارائه می‌کند. لحظات زیبایی را با خانواده و دوستان ثبت کنید یا در سفر از مناظر طبیعی کامل به ثبت برسانید، DJI Mini 2 SE می تواند چیزی خاص به هر ایده خلاقانه ای اضافه کند.

1. انتقال ویدئو به طور کامل ارتقا یافته است

انتقال Wi-Fi پیشرفته به DJI O2 ارتقا یافته است، عملکرد بهتر ضد تداخل و انتقال ویدیو و تا 10 کیلومتر فاصله انتقال (در صورت بدون مانع، بدون تداخل و مطابق با FCC) ارائه می دهد.

2. گزینه های خلاقانه تر

DJI Mini 2 SE از عملکردهای عکسبرداری بیشتری از جمله پانوراما، AEB، زوم دیجیتال 4×، عکس های RAW و حالت بومرنگ QuickShots پشتیبانی می کند.

حالت های QuickShots عبارتند از Dronie، Helix، Rocket، Circle و Boomerang. تنها با چند ضربه، DJI Mini 2 SE به‌طور خودکار فیلم‌برداری می‌کند و فیلم‌هایی را با موسیقی متن و فیلتر تولید می‌کند و به شما امکان می‌دهد مستقیماً یا ویرایش‌های بیشتری را در برنامه به اشتراک بگذارید.

از بین پانورامای کروی، واید، و 180 درجه انتخاب کنید، شروع ضربه بزنید و DJI Mini 2 SE به طور خودکار یک شاهکار پانوراما از ابتدا تا پست ایجاد می کند.

زوم 4× به شما امکان می‌دهد هنگام فیلم‌برداری با کیفیت HD، بین عکس‌هایی با فاصله و ترکیب متفاوت جابه‌جا شوید. این بدان معناست که می‌توانید از فاصله‌ای امن ، فیلم‌های با کیفیت و خیره‌کننده‌ای از مناظر یا معماری خود بگیرید  .

3. حداکثر زمان پرواز 31 دقیقه

با حداکثر عمر باتری 31 دقیقه، Mini 2 SE بیش از حد کافی زمان برای ثبت عکس عالی می دهد. با ترکیبی از GNSS، دید رو به پایین، و سیستم های سنجش مادون قرمز، هواپیما می تواند به طور پایدار  در هوا شناور شود. RTH هوشمند، RTH کم باتری، و Failsafe RTH به شما اطمینان و آرامش بیشتری در طول پرواز می دهد. 

4. پیشرانه ارتقا یافته

DJI Mini 2 SE حداکثر ارتفاع 4000 متری را پشتیبانی می کند. Mini 2 SE ثابت و قابل اطمینان پرواز می کند و فیلم شما را حتی هنگام پرواز در محیط هایی با بادهای سطح 5،  تا سرعت 38 کیلومتر در ساعت ( 10.7 متر بر ثانیه ) ثابت نگه می دارد.

کدام مینی پهپاد برای من مناسب است؟

اگر تازه شروع کرده‌اید یا با بودجه کمی خرید می‌کنید، DJI Mini 2 SE یک پهپاد دوربین‌دار مقرون‌به‌صرفه، جمع‌وجور و سبک است که برای مبتدیان ایده‌آل است. ویژگی های کاربری آسان آن، آن را برای ثبت لحظات یا سفرهای روزمره شما عالی می کند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد