آواتای DJI دومین هواپیمای بدون سرنشین FPV (نمایش اول شخص) و اولین پهپاد به سبک cinewhoop است. مجموعهای از ویژگیها و ساختاری مستحکم در یک راهحل بیرون از جعبه با طراحی هوشمندانه و کارآمد، نشانه واضحی است که تولیدکننده پیشرو هواپیماهای بدون سرنشین مصرفی در جهان قصد دارد افراد مبتدی بیشتری را به دنیای پروازهای همهجانبه جذب کند. یکی از جذابیتهای مهم پهپادهای FPV و cinewhoop مانور دادن در فضاهای تنگ و انجام حرکات آکروباتیک مانند چرخش و چرخش است، معمولاً در حین ضبط ویدیویی همهجانبه و چشمنواز. استفاده از یک صفحه نمایش روی صورت که DJI آن را Goggles 2 می نامد، اپراتور را مستقیماً وارد عمل می کند. این مانند نشستن در ردیف جلو در مرکز فیلم در طول یک سکانس تعقیب و گریز هیجان انگیز است.
قبل از اینکه DJI اولین پهپاد FPV خود را در مارس 2021 معرفی کند، کار با این نوع پهپاد به معنای یادگیری مجموعهای کاملاً جدید و پیچیده از مهارتها بود که دقیقاً یک کار مبتدی نیست. یک پهپاد معمولی FPV دست شما را نمیگیرد و فاقد کنترلهای خودکار برای توقف یا شناور شدن در جای خود مانند پهپادهای FPV DJI است. مدلهای DJI همچنین نیازی ندارند که بدانید چگونه دوربین یا موتورهای خود را سیمکشی کنید، یا فرکانسهای رادیویی و تنظیمات کنترل از راه دور را سرهم کنید، چیزهایی که در بسیاری از راهحلهای پهپاد FPV قبلی رایج بود.
DJIAVATA - آواتا
DJI به بازخورد کاربران خود گوش داده و به انتقادات مربوط به اولین پهپاد FPV خود با Avata پرداخته است. با وزن 410 گرم (14.46 اونس) و 180x180x80 میلی متر (7.09x7.09x3.15 اینچ)، تقریباً نصف وزن و اندازه نسل قبلی خود است. تعمیر به لطف قاب جمع و جور و محافظهای ملخ داخلی. دوربین بهبودیافته دارای 48 مگاپیکسل نوع 1 است.
آواتا همچنین دارای یک حالت لاک پشت تازه ایجاد شده است که در صورت وارونه بودن پهپاد روی زمین، سمت راست را به بالا می چرخاند. علاوه بر این، یک عینک DJI Goggles 2 کوچکتر، سبکتر و کاربرپسندتر نیز به عنوان بخشی از بسته Avata موجود است.
در مجموع، DJI یک ماشین آیرودینامیک ایجاد کرده است که باعث میشود کاربران در پرواز با اطمینان بیشتری احساس کنند و یک نقطه ورود آشکار برای کسانی که نمیخواهند پرواز را یاد بگیرند، ارائه میدهد.